Ergens midden jaren ’90 ontstond een bureau dat oil heette. oil bracht ruimtelijke vormgeving en strategische communicatie bij elkaar en boorde zo een nieuwe discipline aan: live-communicatie. Het durfde dieper te graven en haalde veel mooi werk naar boven.

oil evolueerde van een ontwerpbureau voor tijdelijke omgevingen – stands en evenementen – tot een studio die strategisch werk ging maken door doel en doelgroep voorop te stellen.

Steeds vaker ging wat we maakten veel langer mee dan een paar beursdagen. Maar een imago kan hardnekkig zijn, merkten we. Daarom breken we met het verleden en creëren we een nieuw perspectief. Onze roots blijven diep in de aarde, maar we kiezen een gezichtspunt buiten de dampkring.

Na het oil-tijdperk is Paul Pennock begonnen aan een nieuw avontuur. Een andere kijk op merkomgevingen. 

Op 12 april 2021 werd Studio Gagarin gelanceerd.
Welkom aan boord. Ruimte genoeg.

Connect with Studio Gagarin!

Please type your full name.

Invalid email address.

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Top