De toverwoorden van Studio Gagarin zijn de drie i’s: ‘intrigue, immerse and interact’. Langs die lijn ontwerpen we, omdat we ervan overtuigd zijn dat nieuwsgierig maken, onderdompelen en het gesprek aangaan de beste basis zijn voor een langdurige zakelijke relatie.
In tijden van online, webshops en video calls is deze missie niet de makkelijkste. Toch zijn wij ervan overtuigd dat persoonlijke ervaringen altijd een sterkere indruk maken. Mensen die elkaar ontmoeten werken beter samen, leren meer, nemen makkelijker informatie op en komen sneller tot zaken. Voor optimale interactie en impact is de fysieke omgeving onmisbaar.
In de persoonlijke ontmoeting zitten onvermoede krachten, kansen en verrassingen. Het is die offline kant van de wereld die we graag versterken. Met ruimtelijke ontwerpen die intrigeren, boeien en tot de verbeelding spreken. Ruimte voor merken. In omgevingen waar verhalen verteld worden en de dialoog ontstaat.
De oudste vorm van communicatie heeft de toekomst, zeker in combinatie met ‘online’. Het is de missie van Studio Gagarin om daar passende, verrassende omgevingen voor te creëren. Want de klik tussen mensen is minstens zo waardevol als de klik van een muis.
Studio Gagarin streeft ernaar zoveel mogelijk duurzaam en verantwoord te werken. Om met Joeri Gagarin te spreken:
“Orbiting Earth in a spaceship, I saw how beautiful our planet is. People, let us preserve this beauty, and not destroy it!”