Who needs clients? Or customers?
You don’t. It’s fans you are looking for.
And believe it or not, we’ll make you their star.
That’s Gagarin’s perspective.

Studio Gagarin: hoezo die naam?

Het toverwoord voor elk merk is ‘experience’. Zelf ervaren, zelf zien en zelf doen levert indrukken op die meestal overtuigend, dikwijls memorabel en soms onuitwisbaar zijn. En waarschijnlijk daardoor de beste manier om een boodschap over te brengen.

Wat zou de ultieme ‘experience’ voor een mens zijn? Misschien wel om de eerste te zijn die de Aarde ziet vanuit het heelal. Die eer had Joeri Gagarin op 12 april 1961. De naam van de studio is een eerbetoon aan zijn moed, maar ook een verwijzing naar de sensatie die hij moet hebben beleefd. Gagarin is de metafoor voor een ongekende ‘experience’.

Joeri Gagarin

Op 12 April 1961 werd Joeri Gagarin de eerste mens in de ruimte, de eerste die de Aarde van een afstand kon aanschouwen.
Hij was overdonderd door de schoonheid ervan. Hoe indrukwekkend kan een ervaring zijn?


[bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Joeri_Gagarin]

Get in touch with Studio Gagarin!

Please type your full name.

Invalid email address.

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

* obligatory field