2theloo – merkontwikkeling, grafisch ontwerp, ruimtelijk ontwerp
De openbare toiletwinkels van 2theloo waren spraakmakend schoon, fijn én grappig bij de introductie in 2011. Studio Gagarin deed samen met 2theloo uitvoerig onderzoek naar de huidige wensen en eisen voor deze vaak ongemakkelijke plek. Dat leerde ons dat rebranding nodig was. We vormden 2theloo om in een plek waar je naartoe wilt in plaats van moet...
Het logo werd aangepast van alarmerend rood naar geruststellend groen, de manier van communiceren werd herzien, en het interieur van de toiletten werd opnieuw ontworpen, inclusief een iconisch, persoonlijk wasmeubel. De grappige toiletinterieurs blijven leuk, don’t worry, en krijgen extra lading met ‘weetje-datjes’ die de verwondering over, en respect voor de natuur gaan vergroten.
wie | 2theloo |
wat | merkontwikkeling, grafisch en ruimtelijk ontwerp |
wanneer | 2018 – 2022 |
merkontwikkeling | met René van Hulst – https://renevanhulst.nl/ |
logo ontwerp | met Josefine van den Eerenbeemt – http://itisfine.com/ |